SEPHORA Origins A Perfect World SPF 25 Nemlendirici

12:49

 Ürün fiyatı için tıklayabilirsiniz.


Yağsız UVA/UVB koruması ile anti-aging kombinasyonu, kuru ciltler için çok güzel bir nemlendirici.Bu ürünle ilgili birçok yazı okuduktan sonra denemeye karar verdim.Uzun zamandır cildim için uygun bir nemlendirici arıyordum. Her ne kadar birçok üründe yoğun nemlendirici yazılsada benim cildimde bir süre sonra kuruluklar baş gösteriyordu.Bir nemlendirici de benim için en önemli şey hafif olması, çabuk emici olması ve güneş koruma özelliğine sahip olmasıdır.

Bu ürün cildimde diğer ürünlere göre cildimde yağlılık hissi bırakmadı.Ve gün içerisinde pul pul dökümeler olmadı yada herhangi bir tahriş ve yanma hissi .Makyaj öncesinde kullanımımımda da denedim ve tamamen bu ürüne onay verdim. Hafif narenciye ve beyaz çay kokusu da hakim. Kokusu da beni etkileyen nedenlerden biri.

Kendi izlenimlerim doğrultusunda makyaj altında, gündüz nemlendirici olarak birebir. Anti -aging özelliği var mimik kırışıklıklarına çok iyi geliyor aynı zamanda kırışıklıkları önlüyor.

Kullandığım ürünlerde dikkat ettiğim şeylerden birisi de bazı kanserojen maddelerin olup olmamasıdır. Bu üründe paraben,sülfat, sentetik kokular,sentetik boyalar,petrokimya,ftalatlar,GDO,Triklosan yok. Bu maddelere hepimizin dikkatine ettiğine eminim. Bu nedenle rahatça kullanabileceğiniz ürün.

Ürünü yüz ve boyun bölgesine rahatlıkla uygulayabilirsiniz.Denediğim ürünlerde favori listeme giren cilt bakım ürünü diyebilirim.Tavsiye ederim.



You Might Also Like

1 yorum

  1. merhabalar bu spf içerikli origins kremlerinden karma cilde uygunu var mı acaba:( ve bu kremi ne kadara aldınız ogrenebilir miyim?

    YanıtlaSil

Popular Posts

Subscribe