L'Oreal Paris Lash SuperStar Mascara

10:14


L'Oreal Paris Lash SuperStar Mascara

Açıkcası bu mascarayı almamı sağlayan sevgili satış danışmanına çoookk teşekkür ediyorum. Hiç tereddüt etmedim ve pişmanda olmadım.Uzun vadede kullanacağım bir mascaram daha olmuş oldu.

Çift taraflı olan bu mascaranın birinci kısmı (1) baz, ikinci kısmı (2) siyah mascara olarak bizlere sunulmuş. İkinci kısımdaki fırça kıl fırça olmakla beraber aynı zamanda kıvrımlıda .




L'Oreal Paris Lash SuperStar Mascara


Birinci kısmın görevi kirpikleri kalınlaştırma ve hacim kazandırma  işlemini yapmaktadır. Bu sayede birinci adım ikinci adımın ön hazırlığını yapmış oluyor. Kirpikleri dolgunlaştıran bu ürün daha çekici gözler için güzel bir makyaj sunuyor bizlere. 


L'Oreal Paris Lash SuperStar Mascara


Fırçanın yakından çekilen fotoğrafında baz kısmı görünüyor. Ben birinci olan adımı kirpiklerime uyguladığımda baz kirpiklerimi sardı. Bembeyaz ve hacimli olduğunu görebildiğim kirpiklerim olmuştu. İkinci adımı uygulamaya geçtiğimde siyah ve kıvrık fırça yapısına sahip maskara bütün kirpiklerimi tuttu ve kaldırdı. Kirpiklerimin doğal yapısı kıvrımlıydı fakat bu fırçayla daha da kıvrımlık kazandı. Ki  kıvrımsız fırçaya sahip mascaralar bu denli izlenim bırakmamıştı bende. Kirpikleri düz olanlar bile rahatlıkla  kullanabilir bu ürünü. Kıvrımlı fırçasından dolayı kirpikleri kıvırır ve dolgunlaştırmakta..  Bu maskara kirpiklerime ve bana çok iyi geldi. Kirpikleriniz uzun ya da kısa nasıl olursa olsun. şekillendirmek, hacim vermek, uzatmak zordur. Sizde L'Oreal Paris False Lash Superstar Maskara'yı mutlaka denemelisiniz. sanki uzatma kıvırma dolgunlaştırp kalınlaştırma hepsi bir maskara'da toplanmış. 

Dikkatimi çeken diğer bir husus ise birçok mascarada eminim sizde rastlamışsınızdır; mascarayı sürdükten sonra kirpiklerimde sanki bir ağırlık taşıyormuş hissi oluyordu. Çok önceden de çift taraflı mascara kullanmıştım ve bunda böyle his bırakmıştı bu yüzden kullanamamıştım. Fakat bu mascara da böyle bir şey olmadı. 
Şu sıralar sürekli kullanacağım tek mascara. Kullanmanızı öneririm..



You Might Also Like

2 yorum

Popular Posts

Subscribe