Yeşilin Cazibesi

06:57



Kendimi bildim bileli her gün farklı renklere aşık olurum. Bir gün turuncu ise ertesi gün yani bugün yeşile aşık oldum. Sizler için dekor aksesuar verileri toparladım. Ev dekorasyonunuzda yardımcı olabilecek aksesuar seçimleri hazırladım. Bunun öncesinde dekorasyonda yeşil renk kullanımı ile ilgili birkaç şey paylaşmak istiyorum.

Bilindiği gibi yeşil doğayı simgeliyor. Yeşil dendiği an herkesin aklına ağaç,orman vs gelir.Bunun haricinde sevgiyi, güveni,sakinliği,barışı da simgeliyor. Dekorasyonda kullanım ve yoğunluğuna göre ev ortamında farklı bir enerji katacağından emin olabilirsiniz. Renkler insanın psikolojik durumunu etkileyen etmenlerden biri en azından bana göre öyle. Bu renk aynı zamanda yeniden doğuşu,umudu,büyümeyi de simgeliyor. Herkese çok iyi gelen yani ruh halini düzene sokan mutlaka bir renk vardır. Benim ki mavi rengi. Bakmayın bugün yeşile aşık oldum da konumuzda yeşilin cazibesi oldu.

Eğer asabi biri iseniz bu renk siz için.Sakinleştirici ve yatıştırıcı etkisi vardır. Heyecan duygusunu minimum seviyeye indirir.

Velhasıl dekorasyonunuz da bu renk ile ilgili bir takım farklılık yaratmak istiyorsanız görselleri sizlerle paylaşıyorum.


Şayet şahsıma ait bir evim olduğunda kesinlikle yeşil tonlarında bir koltuk hayalim diyebilirim sizlere. Bu tondaki koltuklar dekorasyona ayrı hava katıyor ve her türlü aksesuar seçimine birebir uygunluk sağlıyor.



Lamba dekorasyonda olmazsa olmazlardan. Odadaki ışık her şeyi farklılaştırabilir. Tabi bu seçenekler içerisinde benim favorim alttakidir.


Favori lambam :) Görsel oluştururken cidden benim olsun istedim.


 

Yer döşemesi dekorasyonu tamamlayan en önemli unsurlardan biri bence. Derlediğim görsellere uygun olarak bu yer döşemeleri bana daha cazip geldi. Yeşil koltuğun olduğu bir odada bence siyah beyaz yer döşemesi daha şık olur.



You Might Also Like

2 yorum

  1. Eskiden yeşil sevmeyen ben şimdilerde yeşilin tonları karşısında adeta aciz durumdayım. Ne kadar güzel yeşiller varmış.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de yeşil ve tonları insanı cezbediyor. İnanın bir süre boyunca beni de etkisi altına aldı :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Subscribe