Can sıkıntısı ve Fotoğraflarla İmtihan

09:15





Bugün hava sıcak mı soğuk mu pek anlamadım.Sabah gayet iyiydi ve inanılmaz bir enerjim vardı.Böyle bir Neşeli haller mi desem gülücükler mi desem bayadır kendimi böyle enerjik görmemiştim.Eee tabi dersler Sınıfta değilde okulun kantininde yapılınca daha da bi güzel oldu.Kahveler,çaylar muhabbet o biçim ders konusuyla beraber baya güzel geçti.

Güzel geçti geçmesinede saatler ilerledikçe Bendeki Neşe yavaş yavaş kaybolmaya başladı.Böyle bi halsizlik halleri.Güneş istiyorum dercesine etrafıma bakınmaya başladım.Üstüne birde can sıkıntısı eklenince fotoğraf çekmeye başladım.Baya bi çekmişim bakınınca birçoğundan fazlası inanılmaz saçmaydı.Çıka çıka iki foto çıktı.Ama olsun yıne de halimden memnunum arkadaş.😊 



You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Subscribe